20 خرداد

بهره برداری از پروژه غبارگیر واحد ذوب صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

خرداد 20 1402 0
foolad kaveh

طی مراسمی با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور و مسئولین استانی پروژه غبارگیر (دداستینگ) واحد ذوب صنایع فولاد کاوه تیکمه داش با صرف اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی صنایع فولاد کاوه تیکمه داش، مهندس مجید یاریگر، مدیرعامل شرکت در این مراسم که روز جمعه 19 خرداد ماه 1402 در محل شهرک صنعتی تخصصی فولاد کاوه برگزار شد، گفت: یکی از کلیدی ترین عناصر در توسعه پایدار صیانت از محیط زیست و رعایت شاخصه های آن است و در همین راستا شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش علیرغم دارا بودن سیستم غبارگیر خارجی، با صرف هزینه 450 ریالی سیستم مدرن دداستینگ را راه اندازی نمود.

او با اشاره به اینکه اجرای این پروژه نمودی بزرگ از «ما می توانیم» بود، افزود: طراحی، نقشه های اجرایی نظارت و … این پروژه توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت ایران و ساخت بخش عمده تجهیزات، مونتاژ و نصب آن توسط متخصصین و اکیپ های فنی و مهندسی شرکت انجام گرفته است.

مهندس یاریگر در خاتمه گفت: انجام این پروژه سنگین بدون همراهی دستگاه های اجرایی مربوطه امکان پذیر نبود و در این راستا از سازمان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، فرمانداری شهرستان بستان آباد و سایر مجموعه ها کمال تشکر را داریم.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اخیر
تگ های اخیر